تصاویر ارسالی خبرنگاران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نشان می‌دهد که استقبال از این نمایشگاه در ساعت اول آن، قابل توجه است.

استقبال از نمایشگاه کتاب تهران در اولین ساعت افتتاح+عکس

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات روز واقعه، درهای سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رأس ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی (ره) به روی بازدیدکنندگان باز شد. از ساعات اولیه بازگشایی نمایشگاه کتاب تهران، با وجود اینکه برخی از غرفه‌ها هنوز به صورت کامل برپا نشده بود، بسیاری از افراد به ویژه اقشار نوجوان و جوان در نمایشگاه حاضر شدند و از غرفه‌های مختلف بازدید کردند.

در ورودی‌های مختلف نمایشگاه بخش اطلاع‌رسانی و راهنما قرار دارد که این بخش در نخستین ساعات برپایی نمایشگاه با استقبال بسیاری همراه است و به نوعی می‌توان گفت بیش‌ترین مراجعه را داشته است. چرا که بسیاری از بازدیدکنندگان برای اطلاع از انتشارات مورد نظر به این بخش مراجعه می‌کنند.

البته برخی از افراد هم از این بخش دست خالی بازمی‌گردند؛ چرا که به گفته یکی از مسوولان بخش اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب، هنوز سیستم‌ها متصل نشده‌اند.  با این‌وجود، سعی شده تا نشانی غرفه‌هایی که مدنظر افراد قرار دارد، به صورت شفاهی یا حتی کتبی در اختیار بازدیدکنندگان قرار گیرد.

با توجه به اینکه حدود یک ساعت از آغاز نمایشگاه کتاب تهران گذشته است، هنوز برخی از غرفه‌ها در نمایشگاه آماده نیستند و متولیان این غرفه‌ها معتقدند چون نمایشگاه از ساعت ۱۷ به صورت رسمی آغاز می‌شود، هنوز مرتب‌‌سازی و آماده‌سازی غرفه به اتمام نرسیده است. البته برخی از غرفه‌ها هم همچنان به طور کامل بسته است و حتی مشخص نیست قرار است کدام ناشر، آثار خود را در آن عرضه کند.

در بخشی از نمایشگاه کتاب تهران به موضوع حجاب پرداخته شده و از بازدیدکنندگان خواسته می‌شود که به سوالی در این باره پاسخ دهند.

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز تا سی‌ام اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) دایر است و کشور فارسی‌زبان تاجیکستان، مهمان ویژه آن خواهد بود. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید