سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر از درگیری قاچاقچیان چوب با نیروهای جنگلبانی در منطقه نشتارود خبر داد و گفت: این افراد به ماموران منابع طبیعی حمله و یکی از جنگلبانان را مصدوم و روانه بیمارستان کردند.

ضرب و شتم جنگلبانان توسط قاچاقچیان چوب در جنگل «نشتارود»

به گزارش روز واقعه از نوشهر، مهرداد خزایی پول سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر با اشاره به ماجرای درگیری قاچاقچیان چوب با جنگل‌بانان، اظهار کرد: در پی گشت و مراقبت از عرصه‌های منابع طبیعی در مناطق جنگلی شهرستان نشتارود مأموران منابع طبیعی در نیمه‌شب گذشته با تعدادی از قاچاقچیان چوب در حین قطع درختان برخورد و متهمان به ماموران منابع طبیعی حمله‌ور و یکی از جنگل‌بانان را مصدوم و روانه بیمارستان می‌کنند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان چوب با سلاح سرد و دستگاه اره موتوری به ماموران حمله و منجر به درگیری و نزاع با ماموران شده و پس از مصدوم کردن یک مأمور از صحنه جرم فرار کردند. سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ  نوشهر تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع ضمن عیادت و دلجویی از ایشان، فرمانده یگان حفاظت و رئیس حراست اداره کل و سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس‌آباد، سریعا اقدامات لازم را در خصوص برخورد قاطع از طریق مقامات قضایی انجام شد. خزائی‌پول در ادامه گفت: قاچاقچیان فراری بومی منطقه هستند و شناسایی شده‌اند و موضوع، از زمان وقوع به دادستان شهرستان نشتارود گزارش شده و پرونده با دستور ویژه دادستان در حال رسیدگی است. پایان پیام/۸۶۰۶۱/م

دیدگاهتان را بنویسید