نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهرات ضد صهیونیستی فلسطینیان در شمال کرانه باختری در محکومیت شهادت «خضر عدنان» را سرکوب کردند.

تشکیلات خودگردان تظاهرات ضد صهیونیستی در جنین را سرکوب کرد

به گزارش گروه بین‌الملل روز واقعه، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با پشتیبانی خودروهای نظامی به سمت تظاهرات‌کنندگان فلسطینی که در محکومیت شهادت «خضر عدنان» به خیابان آمده بودند، حمله کرده و آن‌ها را هدف شلیک گلوله جنگی و گاز اشک‌آور قرار دادند.

وبگاه «شهاب نیوز» به نقل از برخی منابع محلی گزارش داد که افراد مسلح با لباس شخصی به سمت تظاهرات‌کنندگان حمله کرده و تعدادی از فلسطینیان را بازداشت کردند.  

خضر عدنان (۴۴ساله) از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که در اعتراض به بازداشت غیرقانونی به دست اشغالگران اعتصاب غذا کرده بود.

مقاومت فلسطین بارها درباره وخامت اوضاع جسمانی او به اشغالگران هشدار داده بود. وی از هفته پیش در پی وخامت اوضاع جسمی به بیمارستان منتقل شد؛ اما رژیم صهیونیستی اجازه نداد که هیچ یک از وکلا، پزشکان و یا طرف‌های حقوقی با وی تماس و از اوضاع سلامتی‌اش با خبر شوند. خضر عدنان اسیر فلسطینی در نهایت امروز سه‌شنبه پس از  تحمل۸۶ روز اعتصاب جانش را از دست داد و به شهادت رسید.

پایان پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید