پدر یکی از کودکان حادثه دیده پارک شادی یزد که به دلیل سقوط از ترن هوایی مصدوم و در بیمارستان بستری شده، از بی توجهی مسئولان مدیریت شهری گلایه کرد و سازمان سیماو منظر شهرداری هم در این خصوص جوابیه ای صادر کرد.

جوابیه سیما و منظر یزد به گلایه پدر کودک حادثه دیده ترن هوایی پارک شادی

به گزارش روز واقعه در یزد، در پی انتشار خبرگلایه پدر یکی از مصدومان حادثه سقوط دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی پارک شادی یزد، که مدعی شده بعد از وقوع این حادثه آن طور که باید به فرزندشان رسیدگی نشده است، روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با صدور پیامی اعلام کرد: باتوجه به وقوع حادثه قطارکودک پارک شهر شادی و مصدومیت این کودک‌، به آگاهی مردم یزد می‌رساند از ساعات اولیه وقوع حادثه و اعزام نامبرده به بیمارستان در مورخ ۲۲ دیماه امسال، مدیر پارک شهر شادی به عنوان نماینده سازمان و شهردار یزد، در تمامی مراحل بستری و طول درمان در بیمارستان حضورداشته است.

در ادامه این جوابیه آمده است: تا به امروز چهارشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری مراحل ترخیص با هزینه مربوطه در حال انجام است. پدر وانیا شایستگی در گلایه خود مطرح کرده: دختر من چند روز است که به خاطر خونریزی کبد و سوراخ شدن ریه در ICU بیمارستان بستری است. وی افزود: از شب حادثه پارک شادی تا الان به غیر از رئیس پارک که گفت متاسف هستم و اداره استاندارد که فردای آن روز گفت متاسف هستم وسیله استاندارد بوده، هیچ کس نه شهردار و نه استاندار و نه شورای شهر برای دلجویی و دلداری به ما و این طفل معصوم سر نزده. پدر دختر حادثه دیده در پارک شادی یزد گفت: دختر سالمم الان روی تخت بیمارستان افتاده و بدنشو سوراخ کردن ولی یک نفر به این طفل معصوم سر نزد، لطفاً صدای ما باشید اگر طرفدار حق هستید. روابط عمومی سیما و منظر در پایان جوابیه خود خاطرنشان کرد: مسئولین شهری برخورد لازم می‌دانند تا بهبودی کامل کودک در کنار خانواده وی حضور داشته باشند.  

دیدگاهتان را بنویسید