رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گفت: پیرو مصوبات یکصدوشانزدهمین جلسه شورای عالی استاندارد و دستور رئیس جمهور، مدیران کل استاندارد استان ها موظف بر نظارت بر کیفیت محصولات و کم فروشی ها شدند.

مدیرکل استاندارد استانها بر کیفیت محصولات و کم فروشی ها نظارت کنند

به گزارش روز واقعه از گرگان سید محمود هاشمی در دومین جلسه هماهنگی ادارات کل استاندارد منطقه یک کشور به میزبانی استان گلستان اظهار کرد: دستورالعمل های حوزه پیش بسته بندی در حال بررسی و تصویب بوده و اقدامات عملیاتی آن نیز در سطح کشور در حال انجام است. وی تصریح کرد: یکی از مهمترزن وظیفه مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، نظارت بر آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی بوده که نقش بسزایی در کیفیت محصولات و جلوگیری از کم فروشی دارد. رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران خاطرنشان کرد: پیرو مصوبات یکصدو شانزدهمین جلسه شورای عالی استاندارد و دستور رئیس جمهور نظارت و پیگیری بر کیفیت محصولات و کم فروشی را بر عهده مدیران کل استاندارد استان ها گذاشته شد. وی ادامه داد: در ۹ ماه امسال حدود ۷۰۰ مجوز فعالیت به آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی در مرکز ملی تایید صلاحیت صادر شد. هاشمی گفت: رویکرد جدید مرکز ملی تایید صلاحیت استفاده از ظرفیت های استان ها برای نظارت و تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی بوده و این گونه موضوعات به تدریج به استان ها واگذار می شود. مدیرکل استاندارد گلستان در این جلسه گفت: پایش کیفیت و کمیت محصولات در استان در ۱۰ ماه گذشته به صورت جدی در دستور کل اداره کل است. سید مهدی حسینی اظهار کرد: سطح کیفیت و کمیت محصولات  واحدهای تولیدی و همچنین محصولات عرضه شده در بازار استان، روزانه پایش و بررسی مستمر می شود.

رئیس گرکز ملی تایید صلاحیت ایران، مدیرکل امور مالی و ذیحسابی سازمان ملی استاندارد ایران و دیگر مدیران کل استاندارد استانها در بدو ورود به استان گلستان، در مزار شهید گمنام استانداری گلستان حاضر شده و ضمن غبارروبی و عطرافشانی با شهدا تجدید میثاق کردند. انتهای پیام/۸۳۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید