همزمان با ایام فاطمیه شهرستان زرند معطر به عطر خوش شهید گمنام شد.

زرند معطر به عطر شهید گمنام شد

به گزارش روز واقعه از زرند، مراسم وداع با پیکر شهید گمنام با حضور چشمگیر مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان در جهاد کشاورزی همراه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا برگزار شد و جهادگران، ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان زرند بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

پیکر پاک این شهید خوشنام دو روز مهمان شهرستان زرند بود که استقبال از آن در امامزاده‌های حمزه زرند و سید ابراهیم دشتخاک، فرماندهی انتطامی، شبکه بهداشت و درمان، موسسه خیریه نرجس خاتون و…. با حضور قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد. 

حجت‌الاسلام شجاعی امام جمعه زرند صبح امروز در حاشیه مراسم وداع با این شهید گرانقدر با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) برای توجه بشر به اسلام، تلاش‌های بسیاری کردند تا به امت بفهمانند که اسلام با ولایت، زنده است. 

امام جمعه زرند توجه به پیام شهدا را بسیار ضروری و با اهمیت دانست و یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا(س) اول شهیده مدافع حریم ولایت بود و این شهدا به حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان فردی عالم و پرورش‌یافته مکتب امامت و ولایت لبیک گفتند.  شجاعی، شهادت را اوج رستگاری دانست و افزود : شهدا در نزد خداوند ارج و منزلت خاصی دارند و هرجا بروند منطقه را معطر به عطر معنویت می‌کنند پایان پیام/۳۷۶۳/ب

دیدگاهتان را بنویسید