وعده صبحانه را می‌توان یک وعده غذایی مهم تلقی کرد که سطح انرژی صبح افراد را بالا می‌برد و در انرژی تمام روز آن‌ها نقش دارد. در این مطلب، بهترین بوفه صبحانه رشت را به شما معرفی خواهیم کرد.

صبحانه رشت کجا بریم؟

وعده صبحانه علاوه بر تامین قند و انرژی بدن در ابتدای روز، می‌تواند در صورت لذیذ بودن باعث ترشح مقادیر کافی دوپامین نیز شود و احساس خوبی را در شروع روز برای افراد ایجاد کند.
صبحانه رشت

به همین خاطر است که در اغلب مواقع، هدف از خوردن صبحانه چیزی بیشتر از رفع گرسنگی است و مردم مایلند که آن را به بهترین شکل صرف کنند. به همین دلیل است که یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران شمال و حتی مردم بومی شهر رشت در ایام تعطیلات، یافتن بهترین صبحانه رشت است.

صبحانه رشت گلسار

زمانی که به رشت بیایید، باید انتظار متنوع‌ترین و رنگارنگ‌ترین سفره‌ها را داشته باشید؛ چرا که شهر خوراک غذا، بیشترین تنوع غذایی در جهان را به خود اختصاص داده است. البته به ندرت می‌توان این تنوع گسترده را یک‌جا در کنار هم داشت؛ چرا که برای هر رستورانی مقدور نیست این همه در منوی غذایی خود تنوع ایجاد کند. با این همه اگر به دنبال بهترین صبحانه رشت باشید، انتخاب‌های محدود اما با کیفیتی پیش روی شما خواهد بود.
صبحانه در رشت

یکی از بهترین گزینه‌ها برای صرف صبحانه در رشت، شعبه اصلی رستوران رازقی است. مجموعه رستوران‌های رازقی از سال 1384 تا کنون بهترین و محبوب‌ترین مجموعه رستورانی در استان گیلان بوده و در حال حاضر یکی از موفق‌ترین و بزرگ‌ترین گروه‌های رستورانی در گیلان به شمار می‌آید. این مجموعه با داشتن 4 شعبه رستوران موفق در رشت و لاهیجان، همچنان یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها برای تمامی سلیقه‌ها است. شعب این مجموعه به شرح زیر هستند:

رستوران رازقی:

رستوران رازقی رشت که در گلسار، بلوار سمیه، نبش خیابان 123 واقع شده و متنوع‌ترین منوی غذایی را در میان تمام رستوران‌های شمال کشور دارد. این رستوران انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی را با بیشترین تنوع، بهترین کیفیت و به صورت هم‌زمان برای میهمانان سرو می‌کند و بوفه صبحانه سلف سرویس آن بهترین بوفه صبحانه رشت به شمار می‌رود.

رستوران پیزریا شعبه رشت:

رستوران پیزریا شعبه رشت که در گلسار، بلوار سمیه، نبش خیابان 120 واقع شده، نخستین شعبه از مجموعه شعب رستوران رازقی است که از سال 1384 تا به امروز مشغول خدمات رسانی است و بهترین فست فود رشت را با بیشترین تنوع غذاهای فرنگی ارائه می‌دهد.

رستوران پیزریا شعبه لاهیجان:

رستوران پیزریا شعبه لاهیجان که در خیابان کاشف شرقی نبش میدان حشمت واقع شده نیز یک رستوران فرنگی با منوی ایتالیایی است و از نظر سطح کیفی هیچ تفاوتی با شعبه‌های رشت ندارد.

رازقی اکسپرس:

رازقی اکسپرس واقع در رشت، گلسار، خیابان استاد معین نبش خیابان 1۶۹ که شعبه بیرون بر مجموعه رازقی است، به عنوان بزرگترین کترینگ بیرون بر در استان گیلان شناخته می‌شود و بهترین غذاها را با تنوعی بی‌نظیر به تمامی رشت‌وندان و مسافران گرامی ارائه می‌کند.
ویژگی‌های رستوران رازقی

هر رستوران با اصالتی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. همین ویژگی‌های منحصر به فرد است که میزان محبوبیت یک رستوران را افزایش می‌دهد و مشتریان وفادار یک واحد تجاری را برایش محفوظ نگاه می‌دارد. ویژگی‌هایی که مجموعه رستوران‌های رازقی را از دیگر مجموعه‌های غذایی متمایز می‌کند، عبارتند از:

تنوع در منوی غذا:

رستوران رازقی که تنها یکی از چهار شعبه این مجموعه رستورانی است، به تنهایی حدود 110 آیتم غذایی در منوی خود دارد و تمامی این آیتم‌ها نیز به طور هم‌زمان قابل سرو شدن هستند. در منوی این رستوران تنوع گسترده‌ای از بهترین غذاهای فرنگی، ایرانی و محلی قرار دارند و تمام آن‌ها، با بهترین کیفیت ارائه می‌شوند. این تنوع غذایی را در کمتر رستورانی در سراسر ایران می‌توان مشاهده کرد. تازه این تنوع گسترده جدای از بوفه صبحانه رستوران رازقی است. صبحانه سلف سرویس رازقی با تنوعی بی‌نظیر در سطح بهترین هتل‌های پنج ستاره جهان، همه روزه برای مشتریان این رستوران در دسترس است. همچنین این تنوع را می‌توان در تمامی شعب رازقی نیز مشاهده کرد.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تازه:

تازه بودن مواد اولیه و کیفیت بالای آن، مهم‌ترین عامل موثر در طعم و کیفیت غذا است. این مسئله، تضمین همیشگی مجموعه رستوران‌های رازقی در تمامی چهار شعبه آن است. تمامی غذاهای متنوع این مجموعه از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه ساخته و آماده می‌شوند و همین امر، به کیفیت بالای آیتم‌های منو منجر می‌شود.

آشپزخانه مرکزی و کیفیت واحد:

مجموعه رستوران رازقی دارای یک آشپزخانه مرکزی بزرگ و مجهز است که مدرن‌ترین تجهیزات شستشوی مواد اولیه و همچنین بهترین ادوات و ابزارهای آشپزی از بهترین برندهای اروپایی و آمریکایی در آن مورد استفاده قرار می‌گیرند پایه اولیه کلیه غذاهای این مجموعه، در آن‌جا آماده شوند و کیفیتی مشابه را برای تمام شعب این گروه رستورانی ایجاد کنند.

فضای مناسب

رستوران رازقی رستورانی با درجه کیفی بسیار بالاست که فضایی زیبا برای سخت پسندان فراهم می‌آورد. کسانی که علاوه بر کیفیت غذا، به زیبایی محیط و کیفیت ارائه سرویس اهمیت می‌دهند، باید حتماً سری به رستوران رازقی رشت بزنند.

منوی صبحانه رازقی

رستوران‌های مختلفی در رشت وعده صبحانه را ارائه می‌کنند؛ با این حال محبوبیت صبحانه رازقی به عنوان بهترین صبحانه سلف سرویس رشت، از همه رستوران‌ها بیشتر است. بوفه صبحانه رستوران رازقی همه روزه از ساعت 7:30 تا 11 صبح آماده پذیرایی از مشتریان است و تمامی آیتم‌های صبحانه در تمام طول این ساعات موجود خواهند بود.
بهترین بوفه صبحانه رشت

همچنین سفارش پکیج‌های متنوع صبحانه نیز در اپلیکیشن و به صورت تلفنی امکان پذیر است. بنابراین اگر آمدن به رستوران برای شما مقدور نیست، برای سفارش صبحانه رشت کافی است از طریق شماره‌های تماس و یا اپلیکیشن رازقی اقدام به ثبت سفارش کنید. آیتم‌های صبحانه سلف سرویس رازقی عبارتند از:

آش رشته

آش شعله قلم‌کار

حلیم

کله و پاچه (یک دست کامل، نیم دست کله پاچه، پاچه گوساله)

پک مخصوص صبحانه (با تنوع گسترده برای سفارشات بیرون‌بر)

لوبیا کباب

سوسیس بندری

تخم مرغ (آب‌پز و نیمرو به همراه دورچین)

کوکو سیب زمینی همراه مخلفات

سرویس پنیر و گردو

لوبیا

عدسی

انواع املت (املت گوجه، املت اسفناج، املت فرنگی)

سبزی خوردن

زیتون

رشته خشکار سرخ شده (شیرینی مخصوص گیلان)

پنکیک

وافل

تیرامیسو

انواع کیک اسفنجی (براونی، هویچ گردو و…)

انواع آبمیوه های طبیعی (آب هندوانه، آب سیب ترش، آب طالبی، آب گریپ فروت، آب کرفس با لیمو ترش، آب پرتقال طبیعی، آب هویج و…)

چیز کیک مارس و توت فرنگی

و…

ضمن آن‌که برای سفارش بیرون بر صبحانه رازقی، می‌توانید به شعبه رازقی اکسپرس نیز مراجعه کنید و صبحانه خود را در خانه میل کنید. اغلب آیتم‌های فوق به صورت تلفیقی و به شکل پک‌های صبحانه متنوع، در رازقی اکسپرس به صورت بیرون‌بر عرضه می‌شوند. شما می‌توانید از طریق شماره تماس رازقی اکسپرس و یا از طریق اپلیکیشن اختصاصی سفارش غذای رازقی، تمام این پک‌ها را در دسترس داشته باشید.
جمع بندی

اگر در رشت زندگی می‌کنید و در جستجوی بهترین صبحانه رشت هستید، یا اگر مسافر این شهرید و برای اسکان خود، به‌جای هتل، ویلا اجاره کرده‌اید؛ اما مایلید صبحانه خود را هم‌سطح هتل‌های 5 ستاره میل کنید، ما به شما صبحانه رازقی را به عنوان بهترین صبحانه سلف سرویس رشت، توصیه می‌کنیم.
صبحانه سلف سرویس رشت

صبحانه رستوران رازقی را از ساعت 7:30 الی 11 صبح همه روزه می‌توانید در دسترس داشته باشید. اگر هم امکان رفتن به رستوران و استفاده از بوفه باز رازقی را ندارید، می‌توانید صبحانه خود را از خود رستوران رازقی یا شعبه رازقی اکسپرس، به صورت پک‌های ویژه سفارش دهید و بهترین صبحانه رشت را در خانه میل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید