رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: پس از برپایی نمایشگاه روایت پیشرفت، روحانیت می‌تواند با استفاده از این آمار و اطلاعات جهاد تبیین را جدی‌تر و بیش‌تر از گذشته در جامعه دنبال کند.

نمایشگاه روایت پیشرفت منبع اطلاعاتی طلاب در جهاد تبیین است

به گزارش روز واقعه از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی امشب در مراسم اختتامیه نمایشگاه روایت پیشرفت که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه روایت پیشرفت بخش کوچکی از حقایقی است که دولت سیزدهم آن‌ها را رقم زده است.

وی افزود: اتفاقات و اقدامات بزرگی در این ۲ سال رقم خورده که نتیجه تلاش و روحیه جهادی مسئولین ما در دولت مردمی است.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تصریح کرد: مروم ما مطلع هستند کار دولت سیزدهم روند کشور را رو به پیشرفت سوق داد که با تلاش دولت مردمی کشور از بن‌بست خارج شده و رو به جلو حرکت می‌کند.

حاج‌ابوالقاسم دولابی خاطرنشان کرد: نمایشگاه روایت پیشرفت توانست اطلاعات و آمار دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم را به طلاب و روحانیون انتقال دهد، همانطور که مستحضر هستید بنا به تعبیر رهبر انقلاب جهاد تبیین وظیفه روحانیون است.

وی در ادامه گفت: از این پس روحانیت می‌تواند با استفاده از این آمار و اطلاعات جهاد تبیین را جدی‌تر و بیش‌تر از گذشته در جامعه دنبال کند.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با اشاره به استقبال و حضور اعضای هیئت دولت در این نمایشگاه، عنوان کرد: در این پنج شب شاهد حضور وزرای نفت، بهداشت، کشور، سخنگوی دولت بوده و امشب در مراسم اختتامیه از حضور معاونین اجرایی رئیس جمهور و امور زنان و خانواده بهره بردیم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید